جمعه , 5 تیر 1405 - 6:11 بعد از ظهر

ادعای بازیکن سابق پرسپولیس؛ به دلیل اعتراض به بی برقی محروم شدم!


به گزارش همشهری آنلاین شایان مصلح، ‌کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به علت محرومیتش در دیدار مقابل استقلال، ‌گفت: فکر می‌کنم به دلیل اعتراض به بی‌رقی بود، ‌خدا می‌داند. از ۲۸ مرداد به مدت ۲۰ روز محروم شده‌ام.


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

خط ارتباطی مستقیم ایران و آمریکا برقرار شد

به گزارش ایده روز آنلاین، شبکه پرس‌تی‌وی اعلام کرد مطابق بیانیه پایانی مذاکرات زوریخ که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *