جمعه , 5 تیر 1405 - 6:09 بعد از ظهر

استقلالی‌ها آدان را در شهرقدس جا گذاشتند!


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از پایان مسابقه استقلال و ذوب آهن که با تساوی 3 بر 3 رخ داد، اتفاق جالبی در پارکینگ ورزشگاه شهرقدس رخ داد؛ جایی که اعضای تیم استقلال آنتونیو آدان گلر اسپانیایی خود را جا گذاشتند!

اعضای تیم استقلال قرار بود بعد از بازی با اتوبوس به سمت هتل محل اقامت خود در اردوی شب قبل از مسابقه بروند تا خودروهای خود را از آنجا بردارند. نکته عجیب این است که آنتونیو آدان وقتی به پارکینگ ورزشگاه شهرقدس رفت، خبری از اتوبوس تیم نبود و او از اتوبوس جا مانده بود!

گلر اسپانیایی و 38 ساله استقلال آخرین نفری بود که از رختکن خارج شد و به همین خاطر با خروج از ورزشگاه متوجه شد که از اتوبوس جا مانده است!

آدان در حالی که حیران در پارکینگ ورزشگاه مانده بود، با درخواست های مکرر هواداران برای سلفی مواجه شد و در این حین او در حال تماس با هم تیمی هایش بود تا راهی برای بازگرداندن اتوبوس و خروج از ورزشگاه پیدا کند!

۲۵۸ ۲۵۸


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

خط ارتباطی مستقیم ایران و آمریکا برقرار شد

به گزارش ایده روز آنلاین، شبکه پرس‌تی‌وی اعلام کرد مطابق بیانیه پایانی مذاکرات زوریخ که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *